«Бережіть дітей такими, якими вони є, зробіть їх такими, якими вони мають стати. Ви маєте розгадати їх. На те ви й дорослі.»
Ш. Амонашвілі
Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи. Тому проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти залишається актуальною і потребує широкого обговорення в школі.Адже урок для п'ятикласника, тим більше новий, з незнайомим педагогом – це теж екстремальна ситуація!
- освітня: формування поняття рівняння,кореня рівняння
(розв'язку); вироблення навичок
розв'язування рівнянь за правилами знаходження
невідомих компонентів додавання і
віднімання;
-розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу, культуру
математичної мови і записів;
- виховна: виховувати самостійність,
інтерес до математики, наполегливість у
оволодінні математичними знаннями, любов і повагу до своєї держави.