Урок – динамічна варіативна форма організації навчальних занять на основі
взаємодії вчителя і учнів, при якій зберігаються часові рамки, постійний
склад учнів і певна дидактична організація, яка включає зміст,
форми, методи і засоби навчання та систематично застосовується для
вирішення завдань навчання, виховання і розвитку учнів у процесі навчання. Аналіз будь-якого уроку являє
собою комплексний підхід , в якому психологічний , педагогічний , змістовий ,
методичний і предметний аспекти тісно взаємопов'язані. Сам по собі аналіз уроку як процес усвідомлення і самопізнання
формує у вчителя аналітичні здібності , розвиває інтерес і визначає
необхідність вивчення проблем навчання і виховання. Уміння проводити
спостереження за складними педагогічними явищами , аналізувати їх , узагальнювати
і робити науково обгрунтовані висновки , служить дієвим засобом вдосконалення
професійно - педагогічної майстерності.
Сучасний урок - урок , відповідний нинішнім вимогам
підготовки конкурентоспроможного
випускника .
|